Pomimo pandemii trzeci kwartał 2020 roku okazał się rekordowym dla All Good SA, właściciela marki Coffeedesk, kawowego omnichannelu z Kołobrzegu. Zarówno przychody, jak i liczba klientów detalicznych wzrosły o niemal 50 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Spółka opublikowała raport podsumowujący trzeci kwartał mijającego roku.
- Trzeci kwartał 2020 to wyjątkowy okres tego roku. Były to jedyne miesiące od momentu ogłoszenia pandemii, w których życie społeczne oraz handel mogły funkcjonować w miarę stabilnie. Dla nas był to rekordowy kwartał. Liczba zamówień i klientów detalicznych wzrosła o połowę w porównaniu do Q3 2019. Eksport w kategorii brandów strategicznych także zanotował ponad 50% wzrostu przychodu - mówi Łukasz Wichłacz CEO i współwłaściciel Coffeedesk.
W raporcie przygotowanym na potrzeby inwestorów spółki, pozyskanych w ramach akcji crowdfundingowej, All Good SA informuje o ponad 19 milionach złotych przychodów ze sprzedaży w trzecim kwartale 2020 oraz o zysku na działalności operacyjnej na poziomie ponad 730 tys. złotych. EBIDTA firmy wyniosła ponad 850 tys. zł.
Pomiędzy lipcem a wrześniem wzrosły również przychody butikowej sieci kawiarni, należącej do spółki - w porównaniu do trzeciego kwartału 2019, przychody ze sprzedaży w showroomach wzrosły o blisko 30 proc. Łukasz Wichłacz tłumaczy to zjawisko w oparciu o badania przeprowadzone przez Allegra World Coffee Portal - Według sondaży przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii tuż po złagodzeniu restrykcji, 55% respondentów wybrało ulubioną kawiarnię jako swoją pierwszą destynację. To druga najpopularniejsza odpowiedź - kawiarnie nieznacznie wyprzedziła tylko wizyta u rodziny i przyjaciół! W naszych showroomach na własne oczy przekonaliśmy się, jak silna była tęsknota za chwilą spędzoną z kawą - dodaje CEO Coffeedesk.

W raporcie znajdziemy podsumowanie realizacji celów inwestycyjnych, a także informacje związane z rozwojem firmy na rynkach zagranicznych. W trzecim kwartale All Good SA pozyskał nowych partnerów m.in. w Mołdawii i Bahrajnie. Pełna treść raportu dostępna jest tutaj.
Coffeedesk to jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Kawowy omnichannel z Kołobrzegu działa w oparciu o sklep internetowy, dwie platformy online skierowane do biznesu oraz rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. W 2020 roku All Good SA, właściciel marki Coffeedesk, przeprowadził akcję crowdfundingową - spółka zebrała ponad 2 miliony złotych na rozwój swoich strategicznych celów i pozyskała 523 nowych inwestorów.