Blisko 40 tys. nowych klientów, ponad 95 tys. kilogramów sprzedanej kawy, 523 pozyskanych inwestorów - kawowy omnichannel z Kołobrzegu zamknął pełny wyzwań 2020 rok z rekordowym przychodem 78,7 mln złotych.
Choć ubiegły rok upłynął głównie pod znakiem #zostańwdomu, Coffeedesk przekonał Polaków, by jednocześnie zostali home baristami. Tęsknota za kawą jak z kawiarni czy z biurowego ekspresu sprawiła, że klienci chętniej inwestowali w akcesoria do parzenia i przyrządzania ulubionego napoju. Marka odnotowała rekordowe wzrosty sprzedaży m.in. w kategorii spieniaczy do mleka (wzrost o blisko 600 proc.).
Kawowy omnichannel wspólnie z polskim oddziałem Speciality Coffee Association zadbali o to, by picie kawy niosło ze sobą coś dobrego. W ramach akcji #pijelokalnie Coffeedesk wspierał polskie palarnie, a część dochodu przeznaczył na pomoc szpitalom w walce z koronawirusem - zebrano ponad 60 tys. złotych.
Kluczowym wydarzeniem dla marki była udana kampania crowdfundingowa - Coffeedesk zebrał 2 miliony złotych na swoje strategiczne cele i zyskał 523 akcjonariuszy. W październiku 2020 roku zrealizowano pierwszy z crowdfundingowych celów - marka otworzyła swój trzeci showroom.
Pełny wyzwań rok Coffeedesk zakończył z rekordowym przychodem 78,7 mln złotych - podsumowanie tych 12 miesięcy znajduje się na poniższej infografice.

Podsumowanie 2020 roku według Coffeedesk