Jeden z największych w Polsce omnichanneli z kawą i akcesoriami, Coffeedesk, po trzech kwartałach 2021 roku urósł o 34% r/r. W ciągu dziewięciu miesięcy kołobrzeska spółka zanotowała przychód w wysokości 70 487 mln zł. Na koniec trzeciego kwartału Coffeedesk był bliski przekroczenia wyniku, jaki wygenerował w całym rekordowym dla firmy 2020 roku, czyli 78,7 mln zł.
Najważniejsze wskaźniki wzrostu 2021
- Przychód 70 487 798 zł za I-IIIQ 2021 - wzrost przychodów o 34% r/r
- B2B z największymi przychodami: wzrost o 13 mln zł r/r
- W 2021 r. najszybciej rósł segment kawiarnii + 86% r/r.
- O 17% więcej aktywnych klientów* B2C niż rok temu

Wzrost przychodów Coffeedesk styczeń - wrzesień 2021r. vs 2020r.
B2B z największym przychodem
W roku 2021 zwiększyliśmy średnią wartość zamówienia o prawie 30%, a liczba aktywnych klientów wzrosła o 8%. Znacząco poprawiliśmy efektywność procesów logistyczno-magazynowych, co wpłynęło na obsługę naszych klientów”
wyjaśnia Marcin Zamaro, Head of Sales B2B w Coffeedesk.

Wzrosty sprzedaży w Coffeedesk od stycznia do września 2021 r.
Showroomy rozwijają się najszybciej

Struktura przychodów Coffeedesk styczeń - wrzesień 2021 r. vs 2020 r.
Więcej aktywnych klientów* Coffeedesk
Rok temu nasi klienci częściej wchodzili w rolę domowych baristów. Lockdown i wejście w tryb pracy zdalnej wymusiły doposażenie się w dodatkowe sprzęty czy akcesoria. Ta tendencja miała wpływ na strukturę sprzedaży w Coffeedesk, w tym na zwiększenie liczby zamówień na jednego klienta. Obecnie mamy do czynienia z normalizacją zachowań konsumenckich: klienci realizują bieżące potrzeby. Dlatego liczba zamówień per klient jest niższa niż w 2020 roku. Z drugiej strony, wzrosła nam liczba aktywnych klientów - mówi Sebastian Łęski, Head of Sales B2C w Coffeedesk.
mówi Sebastian Łęski, Head of Sales B2C w Coffeedesk.
Druga emisja akcji
*Aktywni klienci: liczba unikalnych adresów e-mail przypisanych do zamówień złożonych w danym przedziale czasowym