Hario kończy 100 lat. Jak japońska marka zmieniła rynek kawy?

Hario - japońska firma produkująca akcesoria do alternatywnych metod parzenia obchodzi setną rocznicę powstania. Zawdzięczamy jej stworzenie drippera V60 oraz innych akcesoriów, które zrewolucjonizowały sposób picia kawy. Współpraca z japońską marką znacząco odmieniła te...
Barista radzi: efektywne porządki w kawiarni gwarancją lepszej kawy

W przedłużającym się okresie obostrzeń dla branży gastronomicznej, najważniejszą wizytówką kawiarni jest jakość serwowanej na wynos kawy. By gość znalazł w niej pełnię smaku i namiastkę normalności, należy przede wszystkim zadbać o serce kawiarni - ekspres. Na co jeszcze...
2020 według Coffeedesk | INFOGRAFIKA

Blisko 40 tys. nowych klientów, ponad 95 tys. kilogramów sprzedanej kawy, 523 pozyskanych inwestorów - kawowy omnichannel z Kołobrzegu zamknął pełny wyzwań 2020 rok z rekordowym przychodem 78,7 mln złotych.
Trzeci kwartał 2020 rekordowy dla All Good SA, właściciela marki Coffeedesk

Pomimo pandemii trzeci kwartał 2020 roku okazał się rekordowym dla All Good SA, właściciela marki Coffeedesk, kawowego omnichannelu z Kołobrzegu. Zarówno przychody, jak i liczba klientów detalicznych wzrosły o niemal 50 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego ...
Coffeedesk nie próżnuje - kolejna inwestycja zrealizowana

W czasie pandemii największy kawowy omnichannel w Polsce nie zwalnia tempa. All Good SA, spółka-matka Coffeedesk, uruchomiła drugi showroom w centrum Warszawy, przy ul. Próżnej 7. - Realizujemy cele, do których zobowiązaliśmy się wobec naszych inwestorów. Jednocześnie je...